Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 11 december 2014

En kort sväng ,,,

 21/11-23/11


Tiden går ju ,,, denna hamnade på 
Fejjan 

Med förhoppning att någon av dessa ballonger når ända upp till himlen 

Grattis älskade & saknade pappa 


Något som fick svågern att tro det var på riktigt 
Dvs att jag släppte dom 

Det var ju inte ens soligt den dagen 

Med sällskap av Maken åkte vi mot graven 



Blev även en snabbsväng upp till sonen för att kolla lägenheten 

Lördagen hade jag ju 12 timmars jobb 

Söndagen var vi ju på kalas & tyvärr kan man ju inte klona sig 
Då både gudsonen & kusin till barnen hade födelsedag  

Så dagens kalas blev ju hos gudsonen 

Blev 4 av alafamilya Karlsson 

Kvällen blev snabbsväng / middag hos sonen i Vimmerby 

Tyvärr var tiden knapp för dom att vara sociala 
Då typ av renovering skulle ske i lägenheten . Så det var möbelflyttning på schemat 

Men det går väl fler tåg med mat & då ev kaffe ,,, och lite lugn 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar