Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 11 december 2014

LIVET är inte DIAMANTER och ROSÈ men det borde vara det



Ha ha

Gick förbi tv-n hemma  när några " fruar vinjett" rullade som reklam


Tror det var denna kvinna ,,

Vid eftertanke så har hon ju helt rätt

fri tolkning 
För vi alla har ju olika syn på vad som tillhör vardagen 

Min just nu är 



och strosa omkring i dessa

Tofflorna 

Och känna sig lite rufsig 





 och så hade jag gärna sett denna tjejen ikväll






För visst kan vi själva skaffa oss vardagliga människor ett liv som känns som lyx 
som vi sedan bör dela med oss till utav våra när och då bekanta

upp till egna känslan
ha ha

Snacks till PH 2014


3:e vinst på jobbets vin, öl/cider lotteri





Sedan så tror jag inte på ett liv med bara lyx & flärd
tror inte man är lyckligare då 

men visst kan vissa saker upplevas enklare 

jaja 

ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar