Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 9 december 2014

Vilken underbar helg , saknade iofs dottern


Dottern var iväg med kompis hos annan kompis ,,, 

Kom hem så supernöjd , men så trött efter dreamhack,,,  
Som om hon kan något om datorer 

Eller kanske var därför som hon på 
måndagen kan vi säga hon sov middag 
Ha ha 

Jag & maken hämtade  hem godingen och hennes pappa på fredagen 
 Dom skulle BÅDA TVÅ tillbringa helgen hos oss 

Så helgen fylldes med pussla , Barbie och berätta sagor & massa Mysa



Fast lite egentid hittade hon & grabbarna också 
Plattan är bra att ha ibland 


Passade även på att ta ett "träningspass" 
i hörnet
Ha ha 

Vet ej vad dom hittade , men det tog en stund iaf & mycket skratt 

MammaHjärtat värmdes också 



Selfie ,,, 

Helgen gick  fort & vips så körde vi hem äldsta sonen 

Hm yngsta sonen var det som körde 

 & vi fortsatte med Godingen och fick en härlig dag i Västervik 

Och dessa grabbar gör mig sällan besviken 

Med olika påhitt 

Tulia tog en sväng på Biltema 

Och väntar tydligen på snön 

En ledig & välbehövlig helg utan att jag hade någon tid alls i kalendern för kommunala arbetet 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar