Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 27 december 2017

Japp Ica stod för halva middagen idag eller kanske 90% inkl gurkan , tomaterna


Ett av de nya orden 2018 , undrar om dom menar mig 
Men vad ska man göra när serien tar slut ?? 
Eller när man inväntar nästa avsnitt som ju kommer nästa vecka 

Fri tolkning på resultat 
MEN NEJ DENNA BLIR DET INTE & skulle absolut inte göra på händer /fingrar 
- - 


Jotack för infon eller ska vi säga  förtydligande på denna fronten 
Men just nu får det vara så här , utan större förklaring låter vi det vara 
- - 
Tomten har visst varit på besök 


Snart nytt år och ibland önskar jag det verkligen skulle kännas nytt 

Eller det kanske jag inte alls vill 

Då vi vanliga svenssons gärna vill ha samma lunk och sådant vi känner igen 

MEN MEN 
Är några dagar kvar 2017 

//ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar