Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 2 december 2017

Koll på mig , mormors tröja & vita/röda fönster 

Trots att sonen är typ 25-30 mil bort ( jag vet väl inte exakt vart Borås ligger) 

Hann jag inte ens fram till miljöstationen innan han ringde ÄR DU OCH SLÄNGER SKRÄP ???

Iofs fattade jag vem som sagt jag passerat förbi och tydligen syntes 1 påse då han sa varför han plötsligt ringde mig ,,, 

- - 


Nofilter och Ja det är mormors tröja , som hon gett mig. Alltså inte min mormor 🙈utan barnens mormor

- - 


Tur inte huset är så stort , för då hade jag nog fått Google på fantasi och inredning inför advent /julen och olika  färg

Iofs är det gröna gardiner på övervåningen men dom  har säkert hängt sedan julen 2015 😏🤣

Nej sedan 2016 är det faktiskt. Jo jag har tvättat /dammat av dom någon gång  under 2017 

- -


Samma fundering varje år vart är DOM ? 

Jaja det är inte jul förrens 24/12 , även om advent står inom kort fungerar det ju faktiskt att knäppa på knappen själv. 

Ang uttryck fick jag frågan i skolan om jag använde typiskt småländsk dialekt ??? 

Vi var inte helt överens att så var fallet med min dialekt. 

Men att vi svenskar pratar konstigt stäng på tv-n 

Det var en vuxen människa jag förde samtalet med .  Men plötsligt slår det mig 

HERREGUD HOPPAS HON INTE pratar om MIG och mitt uttal under sin lektion i modersmål 😜haha

- - 


Beviset på att allt på fejjan inte är sant till 100%

Fotot är från augusti -17 dvs jag passerat 40 👌🍾(45) 

Men visst kan självsäkerheten stämma lite iaf 

Det andra hoppar vi över precis . 


Nepp ingen mer selfie här inte 

// Ciao på er 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar