Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 8 december 2017

Gott & blandat/ vardag och magkänsla, sjukdomar

Börjar väl med det goda (ingen bild ) men då familjen växlar i storlek alla olika dagar 

Så blev det lyxmat i 2 dagar för oss här hemma alltså JAG lagade mat som räckte i 2 dagar

Tacogratäng med chips ( dock räckte inte chipsen 2 dagar) så blev iaf besök i butiken dag 2!


 - -

Årets julkalender NJA SISÅDÄR tycker jag , men men blir ju några avsnitt i veckan då jag beslutade av den skulle ses i skolan OCH måndagar blir det 3 avsnitt fördelat på hela dagen 

- - 

Hoppsan där blev lilla Oprah utskälld 


Minns inte vilken dag jag tog mig 25 minuter

Men det var säkert välbehövlig stund 

- - 

Med stolthet kan jag lägga ut denna 

Den helgen skänktes även ca 8000kr till barncancerfonden 

#folkrace#vimmerbyms

Ett bra avslut och varierande magkänsla över 2018 

Hur toppar man året som passerat 

Året har bjudit  på massa saker och känslor , upplevelser och insikter

Vi har varit på många olika ställen i olika skepnader /med olika uppdrag 


JÄVLA GRYM HAN VAR DEN HELGEN 4 av 5 möjliga segrar  rattar han sig till OCH VINNER SEDAN A-finalen 

Och jag fick hejja på precis som jag ville 

- - 

Nu snart helg igen och den bjuder tydligen på något mera tid med alla i familjen 

- - 

Tänker inte hänga ut någon /vilken situation  men när ska det bli lugnt på alla plan 

Sjukdomar , konstig magkänsla , jobb & lite annat #fröken#mamma#frugan


Denna packades upp och det blev kväll och slapp i soffan innan 22-tiden


- -


//Ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar