Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 29 december 2017

Orden fastnar

#fuckcancer har väl många  sagt eller skrivit ELLER SKRIKIT 
Iaf erkänner jag att jag är  skyldig till massa svordomar ang detta 
Jag har varit så arg & ÄR ARG  jag kan inte alls förlika mig med detta eller acceptera 
Jodå vi var var på gravarna hos saknade föräldrar 

Denna är jag stolt över 
Och som sagt denna helgen och tidigare iår har det gått över 13 000kr även till barncancerfonden 

 - - - 
Då jag inte alls är lika positiv till saker som jag låtsas om ,,, 
Eller jag försöker ju iaf vara positiv 
MEN VISSA SAKER 
blir bara för mycket . 

INGET TILLFÄLLE ÄR LÄMPLIGT ATT DRABBAS ELLER BLI INFORMERAD 
MEN VISST SÄGER MAN 
        
     INTE DETTA NU OCKSÅ !!!!! 

Och utan facit i handen utan bara orden som  nämnts 
           SÅ FUCKCANCER & FAR ÅT SKOGEN 
LÅT MIN FAMILJ VARA I FRED 


Ni behöver inte reposta 
För berörda blir inte friskare för det 
Avslutar detta inlägg nu med tårarna rinnande och klump i magen 

Förbannade jävla monster som kommit tillbaka 

1 kommentar:

  1. Hej
    Känner inte dig så väl men denna sjukdom kan man leva med under flera år och faktiskt må bra .
    Hoppas din nära kämpar på trots motgång

    SvaraRadera