Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 3 mars 2015

HEJDÅ FAMILJEN ,,, eller iaf maken

Jag är inte alls bitter , utan realistisk . men då jag ju känner maken hyfsat bra , trots hans tillfällen då han ska börja spela golf SÅ KOMMER han gilla att börja förbereda denna bilen 
Då var kursen klar för dottern 

Yngsta sonen kollar in objektet

Och visst placerades den hos honom på Transport gymnasiet
då ombyggnation är ett KRAV 

GRABBARNA BLEV GLADA  SÅ Dom har lite privata saker att göra då schemat tillåter det , just nu 2 dagar i veckan
obs !!!!!
läraren har sagt INGEN GARANTI PÅ ARBETET MEN DET SÄGER VI VÄL INTE TILL DOTTERN OCH EMELIE 

Innan avhämtning på Däckverkstaden

Får ju erkänna att det var lite kul att glida i denna ( iofs bogserad) runt i Hultsfred  på fm



//CIAO PÅ ER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar