Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 17 mars 2015

Håller jag på att FALLERA PRECIS

Ha ha hittade denna i utkastet så varsegoooo på er 

Nej jag menar inte att jag för tillfället går omkring i mysbyxor HELA DAGARNA , pimplar inte vin , ruffisg frisyr  ,,,,, slutat rasta hunden , handla ,tvätta 
har iofs dragit ner på olika saker 
tycker ungdomarna kan anstränga sig lite 

Nej jag menar att jag inte hänger med alls bland DESSA OLIKA programmen på tv , olika biofilmer 

jag som ej behövde tv- bilaga FÖRR I TIDEN 

UTAN JAG KUNDE DEN JU UTANTILL dvs vad som var på tv eller vilken kanal 
Image result for tv bilaga
iofs så gillade jag verkligen inte den där Anna ,,,,, så värst mycket
eller var det låten i melodifestivalen BARA  ?????
JAJA

Men nu på insta och fejjan och i blogger folk är ju tokiga i saker som jag totalt missat , men kanske iofs kommer dissa
typ
50 fifty av något ?? * olika efterföljande ????
innan var det något  med små citroner
eller Jonas Gardell , torka inte tårar utan handskar
och som om det inte var nog 
Jag har missat
*Gotham
*Black list
*Skönheten & odjuret ha ha 

*Elementary

Och det som är konstigast är ju att jag  missat att Mina bästa år ej rullar kl 09:20 längre 
Image result for mina bästa år



Fast visst klarar man sig utan vissa program
Image result for frustrerad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar