Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 17 mars 2015

Var det så här vi tänkte oss


Jag är inte särskilt bitter ,,,,,,

Men fundersam är jag eller blev jag

Vill knappt erkänna det men
energi tjuven tittar fram ibland även hos mig 
Image result for energi tjuv

även att jag säger till maken att jag ej kan förstå hur han låter sig påverkas så  mycket
jaja livet är ingen dans på rosor

men måste det vara så jä*%&¤¤#"!¤ A taggigt  ha ha

Förra veckan var sådan vecka jag inte vill ha i kalendern igen finns enstaka dagar också här och nu och då ,,,

men som sagt 
jag biter mig i tungan/ bet mig  & vinkar och LER  

Tänker inte säga särskilt mycket 

Men känslan jag fick inom mig när jag tittade på  min morbror vid avskedet av hans lillasyster
såg min mamma vid avskedet av hennes storaSYSTER .Mina 5 kusiner har nu ingen av sina föräldrar kvar i livet
Kände styrkan och värmen av makens stöd för just mig

För att sedan i annan stund 
boka att klart vi gör plats i kalendern för att träffas på böda strand i sommar 


Något man här i livet också gör mot varandra är att ta saker för givet , klart att jag väl visst sa att vi skulle ,,,  ,,,,   ,,,

jaja det löser sig nog

och nu kommer ni inte bli förvånade när jag säger att kaffet ska intas
Image result for kaffe energi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar