Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 31 mars 2015

Urk fy& Massa annat


Alla i #alafamilya #karlsson #kärlek var laddade på olika sätt  #folkrace

Säsongen skulle börja , familjen valde att åka tillsammans
God picknickkorg fixades och uppladdning kvällen innan med Folkrace film och middag med annan "förare "
Ha ha

Klockan ringde 4 ,
,,,,,, !!!!

Sonen sprang upp och ropade sedan efter vatten & någon panodil
Kände sig ej helt 100 %

Tanken kom att det var starkt för magen (tom mage) han  åt ej middagen med oss kvällen  innan
     det ej ville stanna i magen

Vi åkte iaf ,,,
Men magen bråkade på vägen men "påsen var redo "
Urk

Jaja
Jag talade o  att ev kommer det sent återbud
Men anmälde sig & bilen besiktades 

Och lille Junior lade sig i bilen
Reste sig när det var 5 minuter kvar till upprop

Men fick Vända igen
Så innan sammanträdet DROG igång så sa vi nej det går inte

FY FÖR ATT VARA FÖRÄLDER ibland
Och vara maktlös

Jaja Bilen lånades iaf ut blev 1 seger  👊👊👍👍😊och lite kabel brand  och höll nästan på att bli en 2:a plats i sista omgången
Men banan svängde kraftigare än bilen som iofs fick lite hjälp att åka rakt fram

Nej jag är inte bitter

Bara att ladda om &intala sig att det är lika lätt som innan ,, men är det inte direkt om jag ska vara ärlig

I år ska ju dottern slänga sig in också

Vi ska nog samla ihop oss för lite planering
//

1 kommentar:

  1. Fy så tråkig start på erat intresse . Men vad kul att ni hade ledigt så ni kunde åka tillsammans

    SvaraRadera