Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 28 april 2015

CHECK PÅ BEHANDLATS SOM LUFT !!!!!!!!!!


SÅ HIMLA SYND ATT VI LÅNAT UT BOXBOLLEN ELLER VAD VI SKA KALLA DEN

Image result for BOXBOLL
Inte för att våran var röd och vi hade precis sådana handskar
jaja

nu är den ju utlånad så jag hoppas den används på rätt sätt 


Nu är ju iofs inte jag så våldsam 
Men hade behövt den 

Tänker inte hänga ut ,,,,    ,,,,   ,,,, 

MEN ATT HÖRA SINA EGNA ORD TILL 95 % UPPREPAS AV ANDRA / ANNAN PERSON 

Image result for slita sitt hårImage result for slita sitt hår


 så jä****-**a frustrerande 
men som sagt jag är ingen liten luftbubbla som blåser bort så lätt 

Jag kan absolut TA FRAM BITSKA BISAN  
OM DET SKULLE BEHÖVAS

även att jag inte alls förstår varför "man inte lyssnade vad jag sa "


JAJA NU FÅR JAG GÖRA SOM "  NINA "  säger 
bara vinka & le 
Image result for vinka och le

//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar