Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 30 april 2015

Kontrast eller precis tvärtom


Hjulet snurrar & ibland är hamstern med ,,, 

Med 2 tonåringar i huset så känns det som det sällan blir helt rätt  

Oftast handlar det om 
Kläderna 
Varför är dom inte tvättade 

Jodå jag tror alla i familjen kan starta tvättmaskinen NU FÖR TIDEN 
Men problemet är nog hur kläderna flyttar  sig till tvättstugan i källaren 
Ha ha 

Jaja 
Kontrasten är /var iaf 

Jag undrade vilken tvätt (färg) var viktigast så jag frågade sonen under tiden jag sprang upp för att "dra på mig " något bekvämt 

Detta är mina mysKläder men även så man kan visa sig ute 

Detta var /blev HELT kontrast då sonen 
ROPAR 
TVÄTTA HELT BARA   VITT 

vill iofs minnas jag hade något typ scarfs med färg då jag visade mig utanför huset 

//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar