Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 2 april 2015

Då var det visst dax IGEN TJOHO,,,,,,,,,


NEPP KVASTEN ÄR EJ  pimpad eller ens utställd 
Image result for kärring på kvast
Godiset är kvar i butiken.mEN ska nog inhandla något iaf 
Iofs så kokade jag idag ägg till frukost  men 5 st av 6 är kvar så vad gillade familjen DET !!!  ?????

Tyvärr blir det dåligt pimpat med dessa
Image result for fjädrar


Helgen som sagt bjuder på olika aktiviteter
så blåkulla får klara sig utan mig även detta året 

Image result for gapa stort

Ciao på er i påskhelgen
Ha det mysigt med familjen och era vänner


VAD JAG SKA GÖRA !!!!!!!!!!    ?????????


Dessa fjädrar kommer man nog se imorgon på flera ställen 
Image result for fjädrar på bil



dax för folkrace 

påskracet 3/4- 2015 står för dörren 

Image result for påskracet


 Bild från Målgång Semesterracet 2014

Image result for folkrace vimmerby

Ojdå vilken glad BILD  v 28- 2014
Image result for Leena tidman åberg

OCH så ska jag enl schema vara på mitt arbete i Hultsfred kommun också

jaja

Nu dax att fixa kaffe och tänka  önske schema till 4/9
eller visst ja 
det har jag ju redan gjort
Image result for skratta

kanske kan justera något ???????????????
eller BESLUTA OM SEMESTERN SKA VARA 4 ELLER 5  VECKOR

Kvarstående semdgr tot 71.00
Kanske kan bli någon dag som ser ut så här 
???

Image result for hängmatta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar