Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 30 april 2015

Vilken är ni , eller Vart är SISTA %


#vågavardu #livetgårinteirepris #dudugersomduär

Dessa finns på insta 
Och visst är det fri tolkning på dessa 

Jag har inte valt vilken som passar mig 
Eller kan man variera sig ? 

Eller är man allihopa 
Dvs 33 % på alla 

Klart jag har betyg i matte ,,, 
Och fattar att vissa människor inte är helt 100  
 
Men innebär det att någon bara har 1% 
Ha ha 
Eller vart är den DÄR sista % 

Ang dessa %  och olika snack om människor 
Vart dom bor , och vilka får hår på huvudet 
!!!!!

Min älskade och saknade pappa 
Han sa vid tillfälle 
Att "dom "från Stockholm dvs 08:orna 
Borde var 
99:orna 

                  FÖR Dom  ÄR JU INTE HELT
                                 100 
Jodå min syster bor kvar där ,,, 

Denna är också fri tolkning på 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar