Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 28 april 2015

Vi slår till med 6 av 7 dagar


Måndag börjar gå mot sitt slut v18 
Jag har jobbat ,fikat i skogen 
Dock önskat att jag jade haft mer tid senare ikväll för att släppa frustrationen och funderingar 

Denna veckan enl "planering " var arbete 8-21:45 fredag och söndag 9:30-20: 30 och då även idag då + onsdag 

Nu med facit i handen är jag BARA LEDIG lördag 

Ja på något sätt gissar jag att  drömmen om jobb kan komma ,,,, 

Både det kommunala och det som är på frivillig basis 

NejDÅ JAG  ska inte sluta på varken det ena eller det andra 

Dock är jag i dagens läge fundersam vilken vecka vi ska till Böda 


Jaja det blir nog semester iaf 

Ciao på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar