Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 26 maj 2015

Åren går


Jahop tisdag i kalendern 26/5 
Bläddrade i mitt mobila album 
Inget av fotona är dagens 

1:a bilden är från 2013 på väg att äta med organisationen Semesterracet 

2:a bilden är lördagen och finaldagen Semesterracet 2014 

3:e  bilden är från i lördags ,jag var bara en snabbvisit i Basebo 

Av 2500 bilder är det inte så många på mig själv 

Jaja  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar