Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 14 maj 2015

Minus tid på jobbet


Plötsligt händer det JU vi var för många på jobbet idag & jag passade på att ta "ledigt " jodå jag vet att det skulle blivit någon röd krona ,,,,, 

Så 1:a koppen med Java blev ute 

Sedan gick solen i moln eller enl hunden flyttade den sig till framsidan 

För plötsligt låg han där 
Där han inte ska vara I SOFFAN !!!!!! 

Ska snart bege mig mot delar  av min familj 
Känner mig ensam hemma 

Vissa saker står på schemat så ibland vinner tiden mot oss 

Känns som tiden & jag ej är på samma nivå 
Jaja 
Torsdag och ledig från kommunala jobbet 
& solen  lyser 

Ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar