Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 8 maj 2015

Ett vägskäl


Finns nog inget /ingen direkt beskrivning på PRECIS 
vad vägskäl är eller alternativa vägar ?

Det kan ju säkert ha 100 om det  nu räcker eller kanske flera tusen  tolkningar och tankar 

För egen del är rubriken självklart inte så enkel så det BARA är 1 del av mig 

Jag är inte bitter 

Men fundersam kan vi kalla det , 

Så återigen tack för mitt (ibland) underbara jobb 

Ger energi och även tillfälle att släppa tankarna fritt 

Japp vi var själv där på stranden ,,,, 

Hittade även denna bilden på fejjan 
Funderar på 
Ha ha 
NejDå är inte min selfie 

Även om det kan verka så 
När jag ibland tittar när jag vandrar förbi spegeln 
FAST kollar man på mig behövs inte alls vara nära håll 
Så finns det många rynkor i hela ansikts området 

Snart är det inget val när blommorna ska planteras 
Utan SKA DOM PLANTERAS 2015!

Enl kalendern fyller vår dotter 15 år på söndag 
!!!!!!!!
Ge mig styrka 

Ha ha 

Dessa ord borde vi båda ta till oss mera 

Då jag enl vissa är väldig förtjust i sociala medier 

Så funderar jag att med 1 bild köra på både #fotoutmaningenmaj2015 och #fotoutmaningmaj2015 

Favorit & fredagsMys 
Kan också bli fri tolkning 


Kan ju även säga att jag testar mer &mer  i mitt lilla Java 

Är så många som säger du kan inte klara dig på bara kaffet 


Så här har jag faktiskt tagit en bild från Google 
Som ska locka mig att bli bättre 
Lchf människa ,,,, 

Jag har testat vispad grädde i kaffet 

Men det /den  svarta javan är bäst 

Inför helgen nu behövs lite planering just runt kaffet & annat 

Så ciao på er så länge 
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar