Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 12 maj 2015

Vart försvann mitt halva jag !!!!!!!!! ELLER jag kanske är sådan


I min kalender står det nästan BARA  1 MINDRE möte inom det kommunala jobbet 
denna veckan 

eller NEJ DET GÖR DET JU INTE 
              
                                                    STÅR JU FAKTISKT SEMESTER 3 DAGAR och lite - minustid i timecare då vi plötsligt var för många 1 dag !!!!!!!!!

SÅ DENNA vecka tänkte jag att jag skulle varva ner lite 
Image result for varva ner lite

istf att känna så här

Image result for varva ner lite

ha ha fråga mig inte hur jag tänkte där 

iofs har kvalitetstiden Fyllts på MED NÅGRA %%%

MEN just den biten behöver mer påfyllning 

På något sätt känns saker omkring mig bara  "halva" 
jag med mitt kontrollbehov vet ej om jag ska stå på höger fot eller om vänster passar bättre 

känslan av en använd disktrasa som någon hängt upp kommer ibland 
tack & hej 

se om du behövs igen 
Image result for disktrasa

annars byter vi dig till
Image result for disktrasa

NejDÅ
jag har inte mycket tid att deppa i dessa tider

Åter till denna veckan då jag tänkte att nu ska jag ladda upp batterierna
jodå jag har börjat att titta på mitt jobb  oktober och lite framåt

Jag har spenderat tid med godingen & gudsonen
Jag har verkligen skjutit upp saker som jag tidigare aldrig gör
jag som brukar säga
man har inte mer tid imorgon än idag SÅ GÖR DET DU FÅTT I UPPDRAG DIREKT 

MEN MEN 
Image result for citat om tiden

Under ytan finns det tydligen en kvinna som inte visar sig så ofta
jag ser henne faktiskt  bakom draperiet
bredvid  bitska Bisan 
eller som maken tydligen tyckte på fejjan 
Image result for lilla Myom någon lagt ut en bild på mig ??


jaja snart är verkligheten här igen 

men att vara ledig 4 dagar först för att sedan köra ett möte och sedan ta 4 dagar till 

så ska jag snart planera igen 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar