Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 16 december 2015

Fiji öarna =regn & hemsk människa(bild )


Vi tänker nog alla helt olika ang vårat arbete ?? !!!! Vad vi gör &  vart vi jobbar 

Vi pratar om 2016 och maken nämner   Lite han i dagens läget vet om 
Och hur länge och vilka som vill åka 



Minns bara det ena OCH DET VAR 

 Fijji öarna 


Men det var  nog inget för honom 
Det regnar ju 13-16 dagar i månaden !!!! 

Ha ha 
Han ska ju jobba så vad gör det , shortsen  Jag köpte 2013 användes ju 1 vecka och då vi alla var på semester 
 
"Fel bild " men shorts iaf även om det var badbyxorna 

Jaja dessa var dom jag tänkte på ,,, 

Annat jag kan bjuda på 
Bild på en groda ,,, 

Såg iofs värre ut i direktsändning än här 

Bitska Bisan kommer fram till 75% när tv-rutan lyser med henne 
Nepp gillas inte & kollegan Är nästan värre 
Som tur var missade jag hans diabetes inlägg 

HAR FULL förståelse hur jobbigt det måste vara 
Har sett det från håll inom intresset och ungdomarnas aktiviteter 

På jobbet har vi också i vår närhet 

Men det lilla jag hörde av "någon " som sett var det tur jag missade 

Klart jag vet att kanal 1  eller heter det 
Ettan ? 
Också sänder nyheter på morgonen 
Men 4:an rullar ändå mest 
Eller så är jag mjuk och säger 

Jag gillar Steffo & Jenny 

På återseende "senare " 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar