Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 28 december 2015

Mest bilder


Ibland önskar jag en videokamera ,,, 
Iofs har ju yngsta sonen en gopro 
Jaja 
Nu blir det bilder ist  
Frukost , besök av tomten . Välkommen till kalleanka och hans vänner 

Uppesittarkvällen  , trodde ej vi skulle bli så många  HA HA 
Undrar hur jag tänkte där 

Trevlig kväll iaf även om ingen storvinst dök upp ,, 

Vår säng såg full ut på morgonen 

Och 1 paket som verkligen var anpassat för mig 

Älskar verkligen denna tomte 




Fick kaffe i Storebro i en jättefin mugg , också den passande både för mig & värdinnan 


Midnattsmässan besöktes detta år 
Och så underbart att höra 
Livemusik

Juldagen på jobbet 11,5 timme 

Ha ha 
Jag åt faktiskt rester 
Mera juldagen 

Och såååå lite annandag 


Paketlek , lite röttvin , fetaost & sallad 
Grillspett och selfie på Makens brorsbarn 
Ha ha 

Och ibland när timehop dyker upp i mobilen 
Saknar man vissa saker , men har ingen förklaring på att det ser annorlunda ut nu 



På återhörande 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar