Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 2 december 2015

Bort med det sommarBlekta håret & mera vardag


Prion på mig själv är knappt synlig 
Ha ha 

MEN IGÅR 
valde jag att kosta på mig 60 kr 

Så ifrån typ 
Detta 

Så blev  det så här med 2 flaskor 


Eller 

Så  här kändes det först 
Ville inte ha så mörkt 

Stod faktiskt ljusbrun 
JaJa 

Nu är det  så här det får vara  

En stund framöver iaf 

Annars  rullar det väl på ,,, 

Ska lnte gnälla om tiden igen 
Blir så tjatigt -tråkigt 

Men annat störande just nu är information ifrån gymnasievägledaren 

Dottern Kom Som sagt hem & drog lite snabbt deras träff 

Så jag kan  direkt säga 

PAPPA HÄR FÅR DU STYRA UPP

SITUATIONEN !! 

(även att ni var oense förra veckan )

Så blir det ditt uppdrag när du kommer hem 

För det räckte jag öppnade munnen 
Så blev det ju fel 

Och orden 
"Ska du tvinga mig " 
 ,,,   ,,,, 


Tänk vad fort man glömmer 
Syftar på att maken nu bytt lite arbetsuppgifter 
Och är iväg även över natt 
 
Det borde man ju (JAG) ju inte vara främmande för . 

Så har det ju varit genom många år under gemensamma livet 

Ibland söndag -torsdag
Måndag-fredag 
Och även helgerna 

Men fy vad trist 
Självklart ska jag vara glad att han har ett jobb & ett han trivs med , och just nu är trivseln bättre än tidigare i sommar /höst 

Eller visst var det 1/12 ändringen skulle bli ??? 
Konstigt eftersom 2 helger redan jobbats 

Nepp är inte sur på tiden just nu 
 Men men ,,,, 

Denna vecka var sisådär att kolla på i kalendern innan den började iaf 

Blev genast bättre då en kvällstur byttes till dagtid ,,, 

Men 3 st istf 4 
kvällsaktiviteter utav 5 kvällar räcker 

Eller hur man ska beskriva 

Annat ämne 

För att hålla sig ajour och iaf försöka bevisa att jag lärde mig något i skolan 

Så blev det nedladdning utav quiz 


Ser ni hur långsam jag var med svaret 
Pinsamt ju 

Borde ju knappt försvunnit något grönt alls ,,,, 

Jaja bjuder på det 

Nu är det visst dags att göra 
annat 

Så ciao på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar