Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 17 december 2015

Hej torsdag & snart shackrutor ,,,


Nepp ingen stress inom synhåll ,, skulle bli lite förvånad om den kom krypande till mig . 

2 omgångar med farmorsKola är gjorda & även slut !!!! 

Har frågat ungdomarna hur mycket mer vi (jag ) ska fixa 
 Svaret är /blir 
FarmorsKola vill vi ha på julafton & gärna kvällen innan 

Jaja 
Torsdag idag & uppskattning och önskan om god  jul 
Tack , den passar säkert vid tillfälle 

Inte idag dock , maken åkte iväg på "ärende" 
Och jag fixade middagen , kom ju på att tomten varit här i förtid 

Så 1av dessa testades 

Gick jättebra att dricka rödVin till hamburgare med salladsBlads  
bröd 
Och invänta kakan skulle bli färdig 

Dock blev det kaffe till kakan 

Och vinet är nu slut tror iofs det gick 
åt 5 tillfällen innan "bara tomt kvar "

Åter till rubriken 

Torsdag idag & personalmöte var på schema 
Och nu kan jag snart veta hur planeringen faller ut v 4 -11 

 Tack Gode Gud för sparade 
semesterdagar 

Har sagt det innan ,, stå på dig & tro på dig ,,,själv 
Även om det inte alltid blir som man vid tillfälle tänkte 
 

Även om jag sköter mig själv och har svårt att ändra mig bara för att passa andra i alla olika situationer 

Så visst måste man "jämka" lite 

Nu slår snart klockan om till fredag 


Så jag säger 

// ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar