Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 30 december 2015

Lite förvånande ,,,


Nepp är inte alls bitter eller kan säga vilken bild jag trodde / önskade 

Men dessa blev det iaf mina #bestnine2015



Lite variation iaf 
Älskar verkligen bilden 
På fina godingen längst ner 

Så passande också att mitt lilla försök (bilden ) att tappa cm hamnade bredvid fikabilden då vi firade dottern trots att hon ej var närvarande 
Ha ha  

Och 2 av våra eller då 
Vimmerby MS duktiga förare som klev upp på pallen 

Med detta inlägg önskar jag en bra dag 
På återseende 

//Ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar