Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 5 november 2016

Ingen PASSANDE rubrik

Bjuder på allt & inget 
Huller om buller  igen !!! 

Tack snap 
För ditt försök till lite smalare ansikte 
Dock ser jag råttfärgade håret ,,, 

Varit iväg med jobbet 2 dagar 
Ev Mer om det senare 



Middagen tog fram den sura gnälliga Bisan 
Dvs inte denna /detta resultat 
Utan då jag skar och åt endast längs kanterna 
Rött kött !!!!!!!!!

Men övriga var nöjda och någon sa typ 
Du har det ju så bra hemma 
Japp visst har jag det 
MEN NÄR FAAN 
är vi hemma samtidigt så jag kan bli bortskämd 

Japp jag kanske är bitter över vara iväg på lovet 
---


Jag vet att min humor är lite skev 

Men var tvungen att lägga ut denna

Haha
Men kändes helt ok att BARA JOBBA 9-14;45 idag 

 Bra uppstart 
----
Hittade en bild frän 2015 
Ser iaf ut som någon utav dom försöker meka lite och någon typ övervakar lite bara 

---


Snart har jag semester för att ha semester !!! 
Så jäkla skönt det ska bli 
----


Eee ? 
Vi säger väl fri tolkning 
--


#slapp
#hemma
#soffan
#ENSAMMAST I VÄRLDEN känns det som 


Men kan ju ligga precis hur jag vill 

--



Tänker Dock inte åka och titta spökljusen på kyrkogårdarna 
Nej har inte lärt mig se njutningen lugnet 
Friden ,,, 

Jag vet att pappa vet jag inte gillar kyrkogårdar 


Iofs finns rösten på Google /radio Kalmar 
Eller några filmer 



//
Ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar