Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 23 november 2016

Ombytta roller & lite vanligt styr

Julen 2016 sägs närma sig ,,, & plötsligt har dottern knappt något att önska sig !!!!!  ???? 

Beror ju absolut på att pappan i huset gett med sig på EVIGHETSÖNSKAN Från  henne . 

Dock finns det "enklare klappar " just nu hon önskar 

Men yngsta sonen han slår till ordentligt 
Han önskar ett helt berg av strumpor & givetvis enl lite nya regler 


Nej Fillen har inte håll i öronen så
Öronhängena är önskade av dottern 

---
Iofs tror jag det kan bli något annat också , även om det är väldigt bra julklappar  

---
Och så var det igång igen 


Hoppas vi klarar oss 
----


Tur vi inte har så många fönster att fixa 

Har fixat 3 fönster (igår tisdag)  & såg på "ett minne /fejjan " 
Att iaf 1 inte ser ut som 2015 
          Olika är bra 

---


Så här tyckte maken för någon dag sedan !!! 

NEJ min arbetsmoral är högre så han fick bli ensam kvar hemma ,,, 

---
Vi har ju 2 st dubbla födelsedagar inom Karlsson släktet 

Nellie delar ju med 1 kusin i majmånad 

Sedan har vi 23 november 
Dagens 5-åring (Gudsonen ) 
Svägerskans stora Harry 

---



 Hade man kunnat gå ända UPP 
Tror jag det varit lite folk där i trappan 
Då älskade saknade pappa skulle fyllt 70-år i måndags ❤️❤️❤️
---

Tänk vad glad man kan bli över något fejjanTest,,,, 

Jag har ju ett liv !!! 
Dvs ett vanligt liv med släkt som andra ibland påpekar jag inte eller Vi då 
Hinner med 

Och JA dom har helt rätt 
Den ena sociala delen får ge vika för den ena 

MEN ALLTSÅ 
bild på 6 av 7 syskon Karlsson 
Fillens vinst i yrkes SM 
VI VARIT tillsammans  20 år 
Och en bild från bröllopet 21/6-2013

Sedan är det kanske en puff till mig "dåligt publicerade bilder från min sida släkten " 

---
Avslutar inlägget med denna 


Och inser att ev kommer något drabba mig så jag blir blyg ,,, 
Och sedan undrar jag hur fejjan kan veta vad jag väger ?? 
      JAPP GRÖNA SIDAN MED TEXT

den andra är mer trovärdig (iaf lite ) 

//
Ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar