Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 7 november 2016

Tänk om den dagen VAR IDAG ,,


Vilken dag jag menar ? Svaret ÄR vet knappt själv 
Haha 

Vägrar fortfarande öppna min pimpade kalender 2017 

Iofs har jag i minnet något i augusti 
Haha 

Men insåg återigen att leva i nuet är inte anpassat efter mig eller är det JAG som är oanpassad ??? 

Såg jag iaf skulle hitta på något vid påsk 

----
Sedan är det ju "det där " med loven 
Då jag fortfarande lever i att vara ledig för ungdomarna !!! 

Jaja , tror nog det kommer vara sparsamt med betalt arbete V 8 
Om nu inget annat ändras 

Dagen jag menar eller söker efter är den då JAG 

ska slänga mig i soffan och lyssna på poddar 

Och typ fylla på min kopp många ggr 


Ja JAG sitter en sväng just nu !!! 

Japp visst är det NETTO MYSBRALLORNA 

Alltså annan dag 
Haha 

Men idag har /ska jag (vi)
*Skotta lite snö 
*Fixa disk /tvätt 
* rasta hunden 
*EV BARA skriva anteckningar 
*dammsuga snabbt 
*planera middag
Och hoppas 2 iaf kan äta ihop !!?? 
 
* boka boende 
* åka på styrelsemöte (no comments ) men är beredd att kontra med 
Liten miss har ni gjort 
      
  Kanske också försöka ta tag i vikten


Även om flickan på bilden är jättesöt 

Passar det inte på en  tant  som rusar mot 45-års åldern i råttfärgat hår 

Eller så fortsätter jag tänka SÅ HÄR 

Bjuder även på denna 


//
Ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar