Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 17 november 2016

Polisens uppdrag & lite till just nu


Visst vill vi alla att polisen gör ett bra jobb ! ?

Men vad tycker vi dom ska prioritera

Japp jag har läst på fejjan idag och självklart tyckte jag ju någon hade fel 
Bildresultat för blunda


i valet av vad polisen ska göra så tycker inte jag den iaf ska jaga OLAGLIGA PERSONER SOM RÅKAT ( ELLER MEDVETET) slänga ett kuvert fel vid återvinnings stationen

själv borde jag ta en liten runda 
Bildresultat för återvinningsstation

erkänner med handen på hjärtat det är mest fispotatisburkar, Bildresultat för burkpotatis
lingon , trasiga glas 


jaja
Det var ju inte i min kommun eller mitt lilla brev som tydligen störde



-- - - -

Annars då så rullar livet på typ som innan .

Har dock sparkat mig själv i rumpan och fixat anteckningarna från ett möte (japp det jag skulle gjort förra veckan )



så nu är det bara ett möte kvar sedan så säger vi check  på den punkten & går vidare igen.



Sedan kom det överraskning på posten av kollega




och visst blev jag nästa lika överraskad som då jag fick denna . 
Men innehållet på posten värmde absolut perfekt den dagen 


Äntligen kan nedräkningen börja för semesterdagar bara för att ha semester , även om ganska mycket förändrats sedan vi bestämde vi skulle åka ,,,,,,,,,,
eller ha semester 

dock kan detta bli spännande att se resultatet utav 

Det finstilta
Hotellet kräver att kreditkortsinnehavarens namn stämmer överens med namnet på gästen i bokningsbekräftelsen. Om du vill boka åt någon annan ombeds du kontakta hotellet direkt efter genomförd bokning för mer information. Vid incheckning måste du uppvisa giltig fotolegitimation.
Frågan är om det blir maken eller jag som får hoppa över att sova på hotellet ??
Eller kan man mygla in någon på rummet 
jag vet ju iofs att när jag besökte maken för en tid sedan så fanns jag inte i några register och han varit lite" rolig " och sagt att han skulle få dambesök 
Bildresultat för tant
------
klart man tvungen att testa igen 


Åldern helt ok (eller typ diff på 10år )
Inte så överraskad över orden 😉   

Du är bra på att uttrycka dig! Vi kommer att visa dig hur gammal det får dig att verka! Klicka här!
SV.NAMETESTS.COM|AV BEATRICE


Ciao på er 

1 kommentar:

  1. Håller med dig polisen ska inte jaga fel vid återvinnings ställena
    Spännande att få oväntad post i lådan det händer ju inte så ofta

    SvaraRadera