Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 25 maj 2017

Huller om buller igen

Röd dag i kalendern & dom dagarna jobbar jag ju inte längre,,,
Detta fotot är från - 16
Kanske kan ta ett från 2017 också alltså nu på lördag
Ser ju hyfsat glad ut trots damm i näsan & öronen och grus mellan tänderna & håret som stålull
--
Så där såg han ut i tisdags natt på väg mot akuten där  bak i bilen HEJ SVETSBLÄNK för Fillen
Jag vet att detta foto finns tidigare inlägg här hos mig
Men men vem gillar inte repris
Haha



Bjuder även på denna trots att vinet lyser med sin frånvaro idag



Hittade ett gammalt foto,,,
Och på tal om gammalt så fyller sällskapet 47 år inom kort (imorgon)
Men det är ju ingen ålder
Haha
--
Igår tänkte vi fredagsMysa men ändrade oss pga det ju faktiskt bara var onsdag
Så mot butiken för lite inköp & insikten idag på FM var att 16 varma mackor var för mycket
Idag kan vad som helst hamna på bordet inför middagen återstår ju bara att se om hunden kommer få mer sällskap än enbart mig?

Men iaf ciao på er nu
Blir det någon /något hushållsarbete

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar