Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 18 maj 2017

Ska man äta knäckebrödet sist ? och ja jag är tondöv

Tänker inte hänga ut någon ,,, 
Men ibland förundras jag ju av olika saker & ibland är hon ju där bitska Bisan 

Men vid en matsituation sa en vuxen människa att knäckebrödet ska du äta sist !! ?? 

Själv blev jag fundersam 
När i tid vid måltiden äter  jag knäckebrödet ? 

Och återigen har jag förståelse för gnället  om maten 

Och lite petiga är personalen 

Jaja Vi släpper det 

Denna bok samtalar många om så den passade jag på att låna från jobbet 
Dock känns tiden lite  pressad just nu ,, 
Eller så har jag  ju all tid i världen , jag jobbar ju inga helger & schemat är relativt tomt någon helgdag iaf 

---
Herregud vad lite som händer på 1år  haha 

Så såg det ut på fejjan 2017

Och då 2016

Ska absolut inte sucka eller bära mig dumt åt 

-- 
Det verkar som lite värme är på ingång &tackar vi (jag ) för 

Klockan var nog runt 06:30 ,,

--
Sångerna inför skolavslutningen kom idag 
Jag hoppas verkligen ingen monterat en dold kamera i klassrummet 

För att "försöka " sjunga sommar och sol av Sven -ingvars för ett gäng på 94% arabisktalande barn 
Eller Idas sommarvisa 

Krävde sin kvinna OCH jag erkänner DEN KVINNAN ÄR INTE JAG 

-- 


 Allt på fejjan är ju sant 


 Och så har denna tjej passerat 17 år 
Nallen finns fortfarande bredvid henne i sängen 


Älskade dotter som vid tillfälle gör mig helt stum av olika anledningar , OCH SOM jag älskar så mycket men hon tror mig inte 
Japp jag försöker jobba på kommunikation 

 Skäms även över 

Missade namnsdagar trots hemladdade bilder 


  


 Så just nu minus poäng för mamman i huset ,,,


Vissa saker känns precis så där 

Ciao på er 
 

 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar