Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 5 maj 2017

När ska jag VÄNJA mig ??

Jag har inte jobbat någon fredag alls 2017 !!!!
Eller lördag / söndag för den delen heller 

Haha (fel bild ) 


En väldigt trevlig bild ,,  men på något sätt hade faktiskt ÖS REGN & vanlig folköl 
i sällskap av maken varit bättre 
Nepp inlägget ska inte vara bittert

Utan handla om ledigt 

Alltså åter till ledig fredag /lördag /söndag 
Kväll (fredag) 

Hade samtal med gamla  chefen nu i 
veckan ,, 
Eller gamla &gamla tror hon är 50 detta året 

Hon svarade mig på en fråga jag ställt eller dvs hon undrade om jag hade tänkt arbeta något i sommar ?? 

Helt relevant fråga från hennes sida 

Jag svarade att jag vet inte det ÄNNU !!! 


 Kanske i augusti ? 


 När hade jag sommarlov senast ? 
Jodå jag tror jag vet det !'! 
Iofs är jag ju passerat 40 (45 ) 

----
Iofs måste jag ju erkänna att jag kan sakna min kollegor från helgerna 

Iaf när man ser detta 
NÅGON TÄNKTE PÅ MIG 



 Klockrent för mig ju 

---
Jag vet att några av nya kollegorna fått besked hur 10/8 till 22/12 ser ut för dom 

Jag försöker tänka att allt kan hända 

 Men visst funderar jag på mitt isf val jag måste göra ,,. 

Säga hejdå till fast jobb & trygghet till att bara hoppas jag även behövs 1/1- 2018 

Åter till nutiden 

Hur tränar man in alfabetet ?? 

Iofs så handlar läseboken om 
Ola ,Elsa ,Leo och typ snor (förkylning ) 

Men för mig gäller denna bok en stund nu 
  

Och även denna (söndag )

Och sedan måste det bli även V 19 

Jaja 
Nu behöver jag snart fylla på antingen med vin eller kaffe 

//ciao på er 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar