Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 13 juni 2016

Att nästan tappa andan ,,,


Man säger /skriver ofta fånga dagen och hänvisar till olika citat även jag har gjort & gör det ibland 


Skojar lite med denna bild 

Men visst känner jag igen mig här på bilden ovan 



Detta sitter på toaletten i Målilla hos Målilla MK BIL sektion 

Åter till att nästan tappa andan 

Man ser något på fejjan som någon lagt ut & givetvis blir man nyfiken och klickar 
Där 



Denna texten fick mig idag "ur balans " mer än jag typ redan är 

No more comments 
Men ibland rullar allt inte alls på som Man  Vill 
Oavsett det är privat , jobb. Ev fritid 

----

Annat ämne 

Jag ropade på hunden tänkte han kunde springa ut och "snabbpinka" 

Nepp han kom inte och jag tänkte skit det då ,,,
Ha ha 
Dock fattade jag varför 

Solen var ju framme på övervåningen 


Jaja 
Idag blir familjen fulltalig igen på dom som är skrivna här 

Dock är denna veckan lite tråkig innan den ens startat 

3 kvällar i rad är det möte ,,, 
Och jag känner inte alls för det 
Faktiskt 

Japp jag är ärlig & bjuder på fri tolkning 

För att visa att jag inte totalt "tappat fotfästet" 



Gillar verkligen den doften 

Även att det fortfarande är mindre konsumtion då kroppen är restriktiv  till både viss mat och dryck 

Jaja dax att ta tag i dagen 

//
Ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar