Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 10 juni 2016

Fredag i bilder


Ibland är ju orden överflödiga ,,, 

Dottern typ hemma 5- 10 minuter efter skolan , men visst fick jag köpa tuggummi och fixa lösa pengar 

Annars har jag koll  (bilder ) på /från min dag förutom hundens promenad 




På denna sajt är det lättast kontakta ungdomarna 

Och visst är jag lika pinsam här iofs kan jag skylla på jag ej fattar hur det funkar 

Och ser ni vilket häftigt namn jag har ?? 
Ha ha 



Återigen dessa tester som inte fungerar ,,, 
Då bilderna från 2013 och 2014 är från samma dag ??? 


Vardagen innebär även tvätt 

Öppnade upp dörren till husvagnen 


Så nu ligger inte täckena kvar där ute 


Tummen upp för Fillen att han tagit in sin väska Dock  hittade jag skorna i husvagnen 
Men herregud 90% rätt har han ju gjort ,,, 

Har inte passat  på att städa , men denna såg jag stå tom & övergiven på tv-bänken 
Och den spritade  hon sig själv & massa annat med typ tv dosa ,osthyvel , kylskåpsdörren 
Mobilsladd ,hårborste 


Äggröra är underskattat ,,, 
Kändes helt ok en fredag och bara hunden som sällskap & han tigger inte så mycket 

Passade på att handla till mig till övriga dagar i helgen , då dottern som sagt behövde  ha tuggummi ,,? 


Dax att sätta fart , för jag är inte köar ännu 

Klockan ställd 


Hoppas ev tiden kan finnas imorgon ATT ÅTGÄRDA DETTA 

Ja jag ser texten är fel !!!! 
Ska stå DOM 

OCH VAD KAN passa bättre ev en lördag kväll än att ta hand om sitt yttre 
Jaja 
Det är imorgon 


Gäller att prioritera sin tid 
Fri tolkning på om håret är viktigt imorgon eller innan semestern ?? 

Slapp i soffan har jag också hunnit 

Bland det bästa idag (förlåt maken ) då du faktiskt skrivit du önskade jag var  med dig ,,, 
Önskade iofs jag också 
Puss iaf 

VAR DESSA BLOMMOR som var lämnade vid huset till mig 

FÖR JAG ÄR JAG & E gillar mig 

Nu måste visst hunden släppas ut igen & jag ska Zappa på dosan över vilket program som kan söva mig 

Hoppas ni haft en lika lugn fredag som jag 

// ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar