Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 10 juni 2016

Känna sig off ,,,


Känner mig ibland så trött på saker som borde göra mig glad & vara annorlunda ,, 

Men ibland vänds vissa saker så det låter bättre ?


Jaja jag har ingen lust att låta den negativa energin ta mer just nu 


    Ville bara ösa ur mig lite 

Kroppen är fortfarande slö från förra veckan /helgen 
Vill verkligen inte gnälla men just nu 
Måste jag det 

Men ska rycka upp mig 



Bilden kan tolkas hur som helst ,,, 

Ha ha 

Jag bör börja ladda upp & försöka få koll på laget /läget inför helgen 

---
Idag vågade jag faktiskt en helmugg 

Snacka om
Lycka ,,, 

Annars så kan jag bjuda på denna 


Väntan mellan 2 olik väckningar
 ,,, 
Kalla det curling eller kontroll behov 


Förlåt U 
Den bara hamnade här ,,, 

OBS 
U sa faktiskt att jag  inte behövde ställa klockan & visst var han redan vaken vid samtalet  ,,, 

Dottern svarade också ganska snabbt 

Och jag drog täcket över huvudet lite till 
-----

Bilden stämmer iofs lite dåligt med den följande  texten 

Men gillar den 

Känns som jag ev behöver mina stövlar inför helgen 
Mina är gröna 

Ha ha 

---
Sonen har fått sitt schema , ser hyfsat ut 

Våra övrig planer över semestern är sparsamma ( blev någon ändring  eller hur man ska uttrycka sig mot vad vi tänkte oss)

Känns helt ok nu faktiskt 

Tiden behövs till annat 

Återstår att se sedan hur det blev ,,, 

---
Tog även tag i en sak från min lilla styrelse inför nästa veckas möte 
Känns ganska bra !! ??? 

Blev även där lite sur över ett samtal jag fick tidigare ? 

Men men så är det tydligen 





Ja ja nu går vi vidare 


Och verkar som det blir hunden & jag 

//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar