Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 2 juni 2016

HEJ MAGBAKTERIE & 4 dagars ledigt väntar


Är lite bitter , dag 2 med att bara ligga i soffan  /sängen 


Dricker lite , försöker äta lite 
Sedan är  det bara vänta på kriget I magen 
Vilka jävla smärtor , testar sitta upp , ståupp , ligga ner 
Kvittar 

Dottern har vågat sig hem 
För det är väl inte magsjuka !!!!! 

Hon googlar lite 
Det ena värre än det andra 

---
4 dagars ledigt i schemat & nästan semester med grabbarna 
I 3 utav dagarna och lite annan erfarenhet  av intresset 
Gillade  verkligen  vår resa 2015 

Jaja 
Blir väl flera ggr 
( 2017 ) ?? 

Maken han sliter med allt som ska göras
Inkl det jag skulle förberett igår & idag 

Jag har iofs orkat lägga i lite sängkläder
Och värmeljus (mest för myskänslan) 
I husvagnen

 På återhörande , nu väntar ett glas blåbärssoppa &1 glas Ramlösa på mig 

Vet ej om jag ska tro på mirakel 

//

1 kommentar:

  1. Men fy vad tråkigt att bli sjuk i denna värmen

    SvaraRadera