Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 28 juni 2013

Energi kick igen


Alla har vi olika saker som ger oss energi & glädje 
Iofs störde Tulia mest faster ha ha 
Jaja 

Jag blev av med just det blocket jag använde , men herregud jag har ju flera 

Det som också ger mig energi 
Är ju då det som är fri tolkning på

Folkrace 
Snälla syrran 

Uffe ger info 


Mera glädje 
1av dom 5 gåvorna till brudparet 

Dessa djur var inte så värst omtyckta 
Dagen efter 
När dom passade på att rymma 




Återkommer med mera glädje / energi 

Ciao på er 










1 kommentar:

  1. Fick dom får i present på bröllopet

    Detta intresse ni har går det åt mycket tid till

    SvaraRadera