Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 19 juni 2013

Jahop mitt lilla sällskap idag


Hade iofs inte planerat till 100% masa annat 
Men det blev lite föreningsjobb & hade varit trevligt med sällskap . Och först gick det  inte alls bra   !!!!!!!

Så plötsligt linser jag att denna jäkla maskin 

Faktiskt gjort så kaffe hade jag lnte hunnit att få i mig på läääänge 
 
Ja jag skäms över det  ha ha 

Men men det fixade sig är ju kvinna så jag fixade både knappa på denna 

Och dricka kaffe på samma gång 

Men tycker ändå  det är ganska så trist sällskap 

Men åt andra sidan 
Längtar jag så fruktansvärt mycket efter jobbet som väntar oss 

// ciao på er 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar