Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 16 juni 2013

Jobba i motvind eller byta intresse ??


Vissa dagar blir man fundersam om man valt rätt och låta barnen följa fotspåren 

Och vilka krav som ställs 

I dagens samhälle finns det gästboken i klubben och annan bok , sedan olika sidor på fejjan 

Och vanliga förare 
som tycker något  och får med sig några på gnälliga " tåget "

Men även att vi i .......,, är snåla smålänning och kan få känna av .......
Bl.a. Bl.a. 

Så lika faaaan 
Är dom anmälda 

Just nu önskar jag ibland att barnen spelade golf eller annat 
Och hette något annat 

 

 Mitt svar på sms till Felix 

Jag vet 
Men vill bara lnte det ska bli massa gnäll 

Pappa & jag är stolta över hur du jobbar för Semesterracet 😝 

Felix svar till mig 


Ja men alla bara gnäller ju hela tiden ändå, det var ingen som sa i mot morfar någon gång

..,,,,,,,
Nej jag tycker inte heller om när man faktiskt blandar in personer som inte finns kvar i livet 

Och ingen vet hur något sett ut isf 


Jag älskar min son för hans tankar , men önskar att han slapp försvara sig och sin förening sitt 1: a år som förare & funktionär ( iaf på pappret ) är han i rätt ålder 


2 kommentarer:

  1. Bit ihop Bisan
    Alla gör ett skit bra jobb även om ni kvinnliga ska lämna ledningen ?
    Dina barn kommer lära sig slå av öronen

    SvaraRadera
  2. Har skiten börjat igen då folk bara gnäller och tycker allt var bättre när Kurt levde

    Håller med tidigare inlägg. Bit ihop Och var positiva så blir allt bättre och lugnare för alla

    även om ni ju är olika individer

    SvaraRadera