Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 24 juni 2013

Jobba med Folkrace är inte att ha semester & mera tankar


Blev lite full i skratt av att höra det igår

Men men med facit i handen så utav mina 5 veckors semester är 2,5 semester
skojar ju lite över orden nu 
 eller iaf 1 vecka då jag är på semester med familjen + massa andra släktingar
Hotell Blue Waters Club - Bild 21


Jodå det har fyllt på med personer som ska med
och lite skyldiga är väl jag och maken då vi faktiskt gav dom ett bidrag till resan
menar ju brudparet sedan i fredags

Men men nu till massa andra glada ämnen 
 Igår ÄNTLIGEN  var det jobb SEMESTERRACET  och alla 4 ifrån ledningen var med iaf en stund

så himla härligt det är att det kommer närmare
men också inser man att dagarna kommer att gå åt med tid
DET tog ca 2 minuter så kom det 1:a återbudet till mobilen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Mera trevliga saker 
Mamma hjärtat är lättare då jag / vi vann över klassindelningen mot förra läraren för dottern , hon är nu med sina vänner

Har fixat en liten grej för att överraska maken ???   !!!

Det kommer bli spännande att se hur det klaffar

Vad kan jag mer berätta ha ha

Till helgen är det konfirmation för sonen & det kommer bli stillsamt om man tittar på inbjudna
dvs
mormor , faster Gretha  och om moster kunde komma

Hunden passar på att rymma så fort vi öppnar dörren

jag sitter fortfarande med min kopp java så fort tillfälle finns 

Jodå jag dricker ur glas också

Känns som jag inte har koll alls på vad jag skrivit eller inte

Och vad jag ska .......... jaja
detta är nog jag i ett nötskalet ha ha 
















Just nu är solen utanför mitt hus 













Just nu vet jag inte riktigt vem som leder tävlingen mellan mig & maken om den bästa brännan




Kan iofs säga att jag just denna veckan har bättre förutsättningar än honom, men då ska jag nog inte sitta här med datorn i mitt knä

Men nu snart dax att tänka lite mer på upplägget av denna dag

då lilla mamma (min alltså ) fyller år
och hon ska firas


Fast just nu finns det inget paket men det löser jag nog under dagen

Trevlig måndag på er

2 kommentarer:

  1. För dig är folkrace semester , den personen kan nog inte känna dig särskilt mycket

    Vad roligt att ni blir flera släktingar på resan
    men glöm inte att njuta

    SvaraRadera
  2. Överraskning för din man låter trevligt
    Och hoppas tävlingen blir bra när den nu äger rum

    SvaraRadera