Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 6 juni 2013

Försök till mys !!!!!


Det är inte alltid lätt att få till det ??!!
Och har man en make som jag som sällan är allvarlig när han borde 

Drömmer mig bort 

Gör ett mysförsök


Och detta blir reaktionen 

???????   !!!!!!!!!!!!!

Då det är " röd dag " imorgon & bara liten skara av familjen hemma så blev det beställa mat 



Det ser kanske lite B ut ???


Men inuti lådan så fanns ju detta 

Tanken var ju också lite slapp !!!!!

Ja ca 15 min slapp hann maken innan han plötsligt "skulle bara EN LITEN SVÄNG med sin bror på något 

Nej då jag är inte bitter 
Utan känner bara att tiden springer lite ifrån oss på just lediga dagar / kvällar 

Hade samtal med " släktingar " dom ville ses snart då vi hade tid ..............................................................
.........,....,,,.,.,.,.,.,.,..

Hm när är det då ???

Slutet oktober kanske sa jag 

Jaha nu plötsligt blev inlägget lite dystert 

Iofs är jag ju " lilla dyster "

Dvs min stora  syster  skulle ju då göra ett inlägg på fejjan att hon väntade på härligt besök av mamma & min LILLADYSTER

Iofs  behöver / behövde jag inte skriva min stora !!!!
Jag har ju bara en !!

Nej nej jag är inte dyster det har jag verkligen inte tid med nu 

//ciao 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar