Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 7 juni 2013

Jag är skitdålig på att vara hemma själv



Som tur är så händer det inte så ofta att alla är borta ifrån huset så ingen förutom hunden är här  utan jag då förstås som ju just nu är ensamast i världen om ni frågar mig

Någon är iofs ofta borta så  att alla 5 är hemma är   sällsynt

Men men jag har tvättat 2 maskiner tvätt , rastat hunden ja det är väl i princip det jag gjort
ha ha

Klart jag har gjort nåt mer ,men det känns inte som jag behöver skriva precis just nu

Har självklart druckit kaffe & ätit digestivekex kex med gräddost ny favvo


så just nu funderar jag på  om jag är knäpp som kollar lite på fotboll blandat iofs med Annica Bengtsson ifrån kvällspressen !!!!!!!

Förra veckan kollade jag ju speedway men det är ju lite mer i min smak eller intresse


Men att känna sig svensk är jag stolt över då våra svenskar visar att i vissa sporter hänger dom med

Nej ni andra behöver absolut inte hålla med mig varken över stolt svensk eller att man ska titta några minuter

Jag firade iofs inte 6 juni igår som svensk
eller jodå det gjorde jag ju visst , svenska flaggan svajade ju utanför mitt jobb igår


Tillbaka till rubriken
 
Kan man lägga sig innan ?????
23
 
vet att klockan inte är det just nu , men den kommer att närma sig
för 2 timmar går ganska snabbt

Jag ska mumsa tacopaj & ta en cider och ev göra något åt mitt hår

enl dottern är det ett krav på det och även RAKA BENEN 

 
Herregud hur kan man bli uppläxad av en tonåring som precis fyllt 13 år  gällande smink och olika cremer för huden eller schampoo





Så just nu skulle jag kunna njuta av lugnet och se ut precis som jag vill !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jaja vi får väl se vad fredagen bjuder på
Finns flera kvar
Undrar om vi kommer se ut så här

1 utav livets drycker

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar