Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 4 december 2013

1:a advent


Vilken dag det blev helt plötsligt 
Ha ha 

Lugn morgon startade upp iaf 
Maken ställde skinkan i ugnen 

Dottern bjudit hem mormor på mys 

Ville väl visa sitt rum & ha sällskap till 
Julskyltning i centrum 

Vi hade lite dålig koll på tid mm ?

Men vad gör det , då hann vi med 
En lugn fika på cafet med lagom folksamling , sällskap även av Emelie , Dan 

Själva "skyltningen " 
Hm 

Klart känslan kommit mer om det fanns lite snö ,,,,,

Men men 

Till middagen kom det visst 4 till 
Iofs "halvinbjudna"

Uffe sa väl  ska ni komma förbi på lite mat 

Och så blev det 
Ha ha 

Men trevligt blev det &släkt är vi ju

Nepp ingen huvudvärk , utan bara ,,,,,

Tulia skulle självklart vara med 

Dotterns bakning 

Sixten här / med på madrassen 

Behöver jag säga att det fanns gott om plats i soffan 

Mycket skratt & massa mat blev det över 
Av julmaten 
Och alla åt alldeles för mycket 

Och som  vanligt dessa dagar med julmat 

Så åt vi rester på måndag 
    & 
Pyttipanna på tisdag 
Tack för denna 1:a advent , borde göras om 

Tror iofs inte det blir 2:a  
Men kanske man kan umgås 
3:e och /eller 4:e 

//ciao på er 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar