Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 19 december 2013

Det heter noppra & du har ingen stil

Undrar om det varit bättre med 2 döttrar , tolka mig rätt här nu

Men hade vi haft 1 dotter innan Nellie som hade lärt mig ALLT OM tonåringar, mode mm mm

dvs jag hade levt rätt på 2000- talet och kanske haft en stil ??
För enl dottern vet jag inte vad det heter när man ska få snygga
ögonbryn ,,,,,,,,,



Ibland tror jag dottern tycker jag ser ut på detta sättet , helt hårig

och vid samtal om kläder

Då jag ju faktiskt inte tycker allt hon visar är snyggt  ??  !!!

inte ens DÅ  på pappa/ maken 

så tycker hon jag är taskig ,,,,,,,,,,,,,
HA HA
 Men men så sätter hon  in stöten som hon tror jag bryr mig om

vad vet du om mode & stil 
DU HAR JEANS OCH TUNIKA 




Nepp varken min tunika eller mina jeans

men enl mig ser det iaf ut att passa ???

//


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar