Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 19 december 2013

Varför står hon inte upp för sig själv


Jag var inte alltid snäll i min ungdom
eller hur är man snäll ?

Skit samma hur jag var  nu handlar det om min dotter  och vad hennes " kompisar "utsätter henne för

Några av er här känner oss & vet att den tjejen har 

 Humör & vet vad hon vill 
 vet också  ( tror)att några säkert tycker hon har en oacceptabel attityd vid olika tillfälle 

Men under flera år har jag funderat på vart är denna tjej  i skolan/ med komppisar  som visar sig hemma vid flertalet ggr i veckan 
just den som tar fram mitt värsta humör som mamma , den som ,,,,,,,,,

orden finns inte över hur frustrerad jag kan bli över henne

Nu vill jag absolut inte den tjejen ska visas för ofta mot kompisar eller lärare 

Men hur kan hon låta någon KÖRA SÅ MED HENNE & FÅ HENNE ATT KÄNNA SIG SÅ VÄRDELÖS ,



Och hur många gånger jag sagt att *** inte är en riktigt bra kompis 

nej fy & usch 
för hur ledsen hon blev när helgens planer grusades


//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar