Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 26 december 2013

Vilken tur jag inga gympa dojor fick & inte ska åka Vasaloppet


Iofs så fanns det ju inte på min önskelista ,,,,,

Och i vuxen ålder får man oftast vad man  önskar  ( eller ) ?? Ha ha 
Tillbaka till rubriken 

Har nu jobbat 2 dagar "efter jul"
Och redan sett "trötta människor " springa med släpande steg hyfsat tidigt 

Dock i NYA SKOR (det lyser om dom)
Och overall ,,,,,

Men roligast dessa dagar har ju varit att se i en trädgård 

Att en person står i trädgården och typ gör lååååånga armrörelser fram & tillbaka 

I regn och precis blickstilla med fötterna 

Så självklart funderar jag på 

Är DETTA DERAS JULKLAPPAR ,,,,,

ny jogging tanke 
Eller utmaning 

Nej tack till det 
   & tack för mina klappar 

Fanns gott om klappar att fördela 
Tydligen ligger det ett gäng bakom granen 
Då vi lnte ville ha våra gäster trampande på dom 

Hoppas ni haft 2 bra dagar nu efter "julafton / 24 dec"

Finns många som firar övriga dagar eller flera sagt pga olika anledningar 
Men det är väl ingen katastrof 

// ciao på er 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar