Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 11 december 2013

kritikern ÄR igång igen


DETTA FOTO HITTADE JAG HOS EN KUSIN till maken 

Bara på Södermalm 

Foto: Bara på Södermalm :)

Kan säga att i ********* i Hultsfred

är det typ samma klädkod som gäller

Dock tror jag ju att denna bild visar en " dam" i lagom ålder

Den jag menar är en yngre kille

i Rosa joggingbyxor ibland vit jacka ( för liten ) men också någon färgad väst
och


dessa på fötterna



japp även i snön eller regnet 

Nu till gårdagens  KLÄDKATASTROF
utav
denna brud 

Fast på denna bild är det inte så farligt

eller denna







jaJA

Jag hade iaf något att skratta åt eller iaf tycka det var pinsamt

 Nepp känner inte dessa människor
som tur är

Denna trend ska jag absolut inte hoppa på , även om jag skulle gå ner xxx- antal kilo
nej det är inte snyggt med tröja som slutar innan byxorna börjar

ok denna UNGA TJEJ HAR JU EN STIL 


MEN HON ÄR JU 17 ÅR  TYP 



ELLER  jag ska inte HA SHORTS över leggins !!!!!!!!!!!!!


och hur kan man tro att rosa och orange alltid passar ihop ???

Tillbaka till just denna person som jag sett i  Hultsfred ,,,,,,,,

HERREGUD ,,,,,,,,,,,,,,,

NEJ H*N BOR INTE  inom omsorgerna
eller ,,,,,,,,,,,,,,,

Nej men kan ju iaf hälsa på mig på jobbet
ha ha


Jag är medveten om min enkla stil , som jag ibland skulle vilja ändra ..........

men men
jag är jag & just nu trivs jag ( nästan)

// Ciao på er




1 kommentar:

  1. Håller med dig om kläd valet tjejerna gjorde på programmet , men låter också som att du på ditt jobb kan se mycket olika stilar

    SvaraRadera