Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 18 december 2013

Tjoho MÖTE IDAG !!!!!!!!




japp så här kanske det kan bli / se ut
ha ha

















Bilden är ju olika för oss alla oavsett vilket möte det är man ska ha 
och idag ska jag på olika eller kanske inte  olika direkt 

men det 1:a är personalmöte 
2:a är ett möte gällande boende / brukare 

herregud dom byter namn hur ofta som helst ,,,,,,,,,,

Varför jag tycker det är TJOHO ???????

Jo därför att då jag går mest dagtid nu så är jag ju lite utanför
världen / träffar inte så många av mina 20 kollegor ????


ha ha

Nepp jag klagar inte 

Mest spännande tror jag möte nr 2 blir 

men då det är inriktat på 1 person så landar det under
sekretessen




Annars rullar det ju på 
* java 
* rasta hunden
*tvätta
*diska 

bla bla bla 

Och ang julen som tydligen är nära 
 så kommer den inte skilja så mycket ifrån 2011, 2012

och då varje år är nytt så ska det väl inte likna en gammal repris 



även om jag gillar repriser
ha ha

Och handla julklappar =

Japp på söndag blir det , men Fille vill inte ha något onödigt ?? Nellie har lite mer önskningar ????
och jag själv
är till 70% säker på att klockan & hårfärgningen ligger i paketet ??  !!!!

Granen är uppe



Och översikt på " hur många  " kommer under  uppesittarkvällen 


Så jag tror det löser sig även iår 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar