Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 22 september 2014

Energi kick ,,,


Dessa dagar och livet som rullar / snurrar oavsett vi hinner med eller ej 
Jag har gjort saker jag skulle kunna skriva om här & visst har jag sagt det innan det ligger lite i utkastet , fast nu är det inte så mycket för jag "kastade lite / raderade " några  under helgen 

Just nu inser jag att det är JÄTTELÄNGE sedan jag träffade lilla godingen , får försöka att hämta henne någon dag som passar mig / oss , farfar längtar också 

Och energi ska ju tydligen nötter ge oss !!! 
Då tänkte jag nog fel i lördags 
Då jag åt mat 
Trevlig sallad 
rastade hunden , duschade av mig dammet och annat ,, 

Visst hade jag tillbringat dagen på folkrace 
Om jag har något att säga om det ?? !! 

Ja lite faktiskt så härligt att träffa olika människor gamla Goa bekanta - kollegor och förare , nya funktionärer och frågor utav förare som kommer med andan i halsen för att fråga .

Och lite annat kommer nog i senare inlägg både positivt och något negativt ,, 

Inte FÖR ATT  jag kommer gräma mig värst mycket 

Tillbaka till nötter som då ska ge energi 

Men 1 kopp Java & 1 näve nötter då jag satt efter duschen i morgonrock (kl 22:15 !!!) 

Blev effekt att jag gick till övervåningen och drog på tv och somnade väl innan 23:30 

Så Nepp jag blir inte pigg av nötter & kaffe kan jag dricka oavsett tiden 

Blev en arbetspass på 11 timmar söndag & vissa dagar ger det sådan energi och man kan ladda batterierna inför ny vecka 

Ett jobb som ibland innebär långpromenader men även en stund till någon dvd film 

Att få 1 sms 
Saknar dig 

Det är energi påfyllning 

Med Facit i handen
 
* folkrace 

*folket på folkracen / funktionärerna , förarna , publik 

* familjen 

* lilla godingen 

* mobilen 

*jobbet 

Vad mer behövs 
Ha ha 

Det jag just nu behöver energi till är "önska schema" till V 4 -2015 , 

Men det löser jag väl 😉 

// 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar