Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 10 september 2014

Vad skulle jag säga ??

Fortfarande finns det saker som slår undan benen på mig ,,, 

Finns saker som jag tycker är lustiga & väldigt svajigt 

Mitt kontrollbehov har fått en känga 

Jag har en underbar familj , men då 2 av ungdomarna är tonåringar 
Så sätts saker på sin spets 
Ha ha  

Ibland funderar jag över samtalet i december 2013 då jag fick till mig att en person kände min pappas närvaro & lite annat 

Jag skulle höra av mig om jag ville höra / veta något ? 
Svarade då att nej jag tror inte det 



Nej alla frågor skulle inte vara till pappa 
Svärmor är ju ovan där & flera andra 

Men men visst funderar man ibland 
Vad skulle man fråga ? 

Och vad skulle svaret bli 

//


1 kommentar:

  1. Hej
    jag är ny följare av dig så jag vet inte så mycket om dig . Du behöver nog fundera över vad du lägger din tid på jag uppfattar dig som du gärna önskar mer tid med den du är gift med . Och så jag känner att du kanske faktiskt har frågor du behöver svar på ,du verkar också ha ett tufft yttre men inom dig finns en mjuk människa . Detta med tonåringar är inte lätt .Jag har själv 4 st 3 tjejer och 1 kille mellan 13-17.

    SvaraRadera